Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Bezig met inladen pagina...

 

 

 

Op weg naar leads | Fase 1

 

Kies 1 van de 3 leadgeneratie starttrajecten. Maak zo een vertrouwde stap in het verkrijgen van nieuwe leads middels online marketing.

 

 

 

⇩  Kiezen  ⇩  

 

 

 

Starten met online leads genereren

Klaar voor de start... Af?

 

Je organisatie is toe aan leadgeneratie. Echter, je zit ook met vragen. Hoeveel gaat het opleveren? Wat wil je uitbesteden? En vooral ook wat niet.

Maak dan een stap die sowieso nodig is bij genereren van leads en waarmee je je nog nergens aan verbindt.

Kies dan één van de volgende leadgeneratie starttrajecten.

 

Behaal zo de eerste concrete resultaten en leg de basis voor je vervolg aanpak.

 

Leadgeneratie Starttraject

 

Online vindbaarheid

Een uitgewerkte strategie om zoekverkeer van leads vanuit Google naar de website te krijgen. Dit betreft organisch, niet-betaald, verkeer.

490

Deze kies ik

 

✓ Analyse op zoekverkeer van de doelgroep


 Meer dan 100 zoektermen analyseren


"Low-hanging fruit" zoektermen helder


Content onderwerp clusters bepaald


Je kunt direct aan de slag met content schrijven

 

Leadgeneratie Starttraject

 

Buyer Persona

De belangrijkste doelgroep wordt in kaart gebracht zodat je organisatie de leads uit deze doelgroep kan gaan overtuigen.

490

Deze kies ik

 

Kwalitatief onderzoek middels Empathy Mapping


Interne & externe analyse


 Klant voorkeuren zijn helder


Hoe doelgroep te beïnvloeden is duidelijk


Targetkanalen helder


Je kunt direct je marketing plan uitrollen

Leadgeneratie Starttraject

 

Customer Journey

Een verhelderend plan hoe voor leads de ideale klantreis voor aankoop van je dienst of product vorm te geven.

490

Deze kies ik

 

Visualisatie middels Customer Journey Mapping


Huidige en ideale klantreis uitgewerkt


Zowel online als offline "touchpoints" inzichtelijk


Klant-emoties in kaart


Klantbeleving verbeterplan